Tilbud til børn som lever i familier med psykisk sygdom

I samarbejde med Psykiatrifonden og KOMBU tilbyder Vordingborg Kommune en gruppeindsats for børn der vokser op i familier med psykisk sygdom.

Børn, der lever i familier med psykisk sygdom, kan have det rigtig svært. De går ofte med mange bekymringer og kan føle sig meget alene med deres tanker. Derfor har de behov for viden om, hvad psykisk sygdom er for en størrelse, og brug for at møde andre børn, der er i samme situation.
I foråret 2023 tilbyder Vordingborg Kommune børnegrupper for børn, som lever i familier med psykisk sygdom. Børnegrupperne er et gratis tilbud for børn i alderen 7-16 år, og du kan læse mere om det her Tilbud Om Børnegrupper For Børn, Som Vokser Op I Familier Med Psykisk Sygdom Foråret 2023