Få den hjælp du behøver

Du kan få hjælp mange steder. Dels kan du tale med din praktiserende læge, og dels har kommunen hyppigt rygestopkurser med dygtige instruktører, der kan hjælpe dig. På rygestopkurset går du sammen med andre, der også ønsker at stoppe, og I kan støtte hinanden undervejs. Ring til kommunen og hør, hvor du kan henvende dig, klik på ”Netværk” og se, om du kan finde et rygestopkursus der, som du har lyst til.

Apotek
Mange apoteker afholder også kurser/rådgivning mod betaling. Spørg på apoteket eller søg information på www.sundhed.dk.

Stoplinien
Stoplinien er Sundhedsstyrelsens hjemmeside, og på tlf: 80 31 31 31 kan du få gratis rådgivning af eksperter i rygestop.
StopLinien har kun åbent i dagtimerne. Du kan også læse mere på hjemmesiden: www.stoplinien.dk