Hvad er din min ren by

DIN MIN REN BY er en kampagne der skal være med til at sikre os alle en ren kommune - også i fremtiden. Når du bor i Vordingborg Kommune, er du en del af vores vision om at være storbyens smukkeste og sundeste forhave. Kampagnen integreres som en opfordring i dagligdagen, så vi alle husker at smide affald i skraldespanden, og ikke på jorden. Vi ønsker at skabe en positiv holdningsændring blandt borgere i alle aldre, så vi alle kan være en del af forskønnelsen af det offentlige rum.
DIN MIN REN BY er for alle os, der elsker den smukke natur, strandene og de hyggelige købsstadsmiljøer og landsbyer i Vordingborg Kommune. Ved at skabe engagement og positiv opmærksomhed, lader vi både voksne og børn tage del i opgaven, med at integrere renhold som en naturlig ting i dagligdagen. Vi ønsker at gøre DIN MIN REN BY til en sjov og lærerig oplevelse for dig og ikke mindst for den næste generation.